ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

پرنسس بعد از یک سالگی

1392/3/13 11:31
نویسنده : مامان سحر
359 بازدید
اشتراک گذاری

.

عاشق این گاو شدی کلی با هاش بیتکو بیتکو می کنی.راستی محمد صالحم از نزدیک دیدی کلی باهم بازی کردین.عکسم هست اگه شد می زارم.

دستتو میگیری و تن تن راه میری. عاشق هندونه و غذا های هستی که مامان واست درست می کنه سیب زمینی هم تازگی ها البته سرخ شده می خوری.ماکارونی و کتلت انگشتی رو خیلی دوست داری میبینید دخترم خیلی خانوم شده.فکر کنم دندونای نیشم به زودی بیان.

اینم مدل راه رفتنت.عشقمی گلم دوستت دارم قلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ی آریسا
13 خرداد 92 11:42
پرنسس خانومی دیگه بزرگ شدیا ماشالله عزیزم به ما هم سر بزنید


بله خاله حتماسر میزنیم
محمد صالح
14 خرداد 92 2:20
سلام
ساینا جون خوفی؟
چرا عسک منو نذاشتی؟
دوستت دارم بوس


سلام خاله خون آخه با موبایل بود عکسه موبایلم مشکل داره درست شه حتما میذارم
مامان عاشق
15 خرداد 92 15:17
تولدت مبارکک خانم خانما (البته با 18 روز تاخیر)
ایشالا 120 ساله عزیز دلممممممممم


ممنون خاله جون مرسی که یادتون بود
مامان ابوالفضل
16 خرداد 92 15:32
ماشاله خوشگله با نمکه


مرسی نظر لطفت.نه
مامان محمد جون
17 خرداد 92 0:18
سلام ساینا جان میبینم که بزرگ شدی و خانم داری راه میری و شیطون


بله دیگه
مامان محمد جون
17 خرداد 92 0:19
سلام ایمیلتو گرفتم تازه چیزهای جالب برا فرستادم گرفتی


نه عزیزم ممنون میلم مشکل داره فکر کنم
خاله آریسا
17 خرداد 92 5:00
برای یه بازی دعوت شدین بیاین وبلاگم..
سحر(آبجی محمد طاها)
19 خرداد 92 18:48
چه پرنسس نازی.ماشالله.به وب منم سر بزن.بای بای.


به وبتون سر زدم خیلی زیبا بود هزار ماشاالله لینکتون کردم