ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

مادرانه یه کمی هم همسرانه

1392/5/5 1:49
نویسنده : مامان سحر
274 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مامان

اگه مامان نبود مواظب خودت باشی.مواظب دلت قلب و چشمات.دل آشوب مامان همیشه و همه جا واسه شما آشوبه .

خدای مهربونم

می دونم که خیلی مهربونو بزرگی شما رو دوم نوشتم ناراحت نشی آخه می خوام فرشتم وقتی خوند بفهمه که مامانش خیلی نگرانه حواسشو حسابی جمع کنه.تو رو به این شبهای عزیز قسم میدم مواظبش باش.این چند روز خیلی آشوبم و به هم ریخته تو منطقه یه پسر بچه 8 ماه رو یک ماهه دزدین خیلی نگرانشم اعتماد به نفسمو از دست دادم.خدایا به خودت می سپارمش تو خودت بزرگی دل اون مادرم شاد کنو بچشو بهش برگردون می ترسم با کالسکه ببرمش بیرون.همش می ترسم.

دلم هم واسه بابای شما تنگ می شه تا نیمه های شب مغازس آخه خیابونا شلوغه اشکال نداره آخه واسه ما زحمت می کشه همین یک ماهه .

باز هم تو زیبایم نگاهت را پنهان کن

بهار خواهد آمد

ماه تی تی

شکوفه سیب زیبایم دلت را پنهان کن

بگزار قلب در سینه نهان بماند می گویم پنهان

برای چشمهایت هم نگرانم نکند بگریند از غم دروری دلت که رفته است

میدانی دزدبازار است

کاش می شد همه چیز را گفت

داستان دلم زیباست اما گریستند چشمهای من از غم دلم که رفت

تو نباش

قلب خانه امن عشق است

عشق هم زیباست زندگی هم زیباست

به قول سهراب :

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد اندازه عشق

اما تو نباش عاشق را می گوییم عشقم زیبایم عاشق نباش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساینا
6 مرداد 92 9:47
سحر جون چقدر قشنگنوشتی مرسی
خیلی برا اون نی نی مامانش ناراحت شدم وغصه خوردم ایشالله زود به آغوش مادرش برگرده
عزیزم تو به دلت بد راه نده بیخود غصه نخور به خدا توکل کن ساینا جووونمو ببوس

ممنونم لطف دارین منم امیدوارم خیلی ناراحتشم
مامان محمد جون
17 مرداد 92 15:38
سلام آره من هم واقعا متاسفم چون یک پسر هم سن محمد دیدیم که جلوی چشم مامانش دزدین توی هفت حوض خیلی باید ما مامانها مواظب باشیم دختر تو ببوس


واقعا خیلی باید مواظب باشیم