ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

خدا رو شکر تموم شد

1392/7/16 23:31
نویسنده : مامان سحر
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

یازده روز گذشت خدا رو شکر ساینا یه چند روزی هست که بهتر شده داره با قضیه کنار میاد.دندون نیش سمت راست بالا هم دیگه قابل دیدن.از امروز بیا هم کامل و واضح میگه.لباسهای پاییزه هم دارم کم کم تنش می کنم امروز یه کم خنک بود.دیگه اگه خدا بخواد داره خانوم می شه.این مرحله هم با موفقیت گذروندیم.

عاشقتم عشقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد جون
17 مهر 92 20:20
سلام موفق شدی دیدی اولش سخته ولی بچه شما مثل محمد من صبوره خداوند کمک می کنه
به شما تبریک می گم شما با موفقیت از اولین پروژه گذشتید حالا شما رو دعوت می کنم به پروژه بعدی حال می ریم مرحله بعد از پوشک گرفتن تا شش ماه دیگه

ممنون از دعوتت
مانلی
18 مهر 92 11:26
سلام خوشحالم که به خوبی و خوشی تموم شد امیدوارم تو همه مراحل زندگیش سر بلند و موفق باشه ساینا عسل


ممنونم عزیزم که به ما سر زدی
مامان ساینا
21 مهر 92 18:16
مواظب خودتوووون باشین دووووستون درام


ممنونم عشقم منم خیلی دستون دارم
مامان حمید کوچولو
21 مهر 92 21:12
سلام سحر جون...

مبارک باشه

وای گناه داره طفلک عروسم

زود نبود?

بهتر نبود یه کم تحمل میکردی...

طفلی...

خب عوضش یه قدم از ما جلو افتادی

به ساینا جون هم برس

شبا حتما بهش شیر پاستوریزه بده

دلم براش میسوزه...

موفق باشی گلم...


اتفاقا کار خوبی کردم دکترشم گفت دیگه بعد از یکسالگی شیرت هیچ فایده ای نداره بجز وابستگی عاطفی به شیر و مادر بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه تازه الانم غذا خوردنش عالی شده خلاصه هر کسی یه طوریه


خاله ی آریسا
23 مهر 92 11:14
خدارو شکر عزیزم
مروارید جدیدت مبارک باشه خوشگلم
منتظر عکسای پرنسس کوچولو هستیم شدییییید


ممنون خاله جونم آریسا جونم چطوره چشم حتما یه سری عکس جدید تو راهه