ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

اندر احوالات پرنسس ما

1392/9/12 15:23
نویسنده : مامان سحر
475 بازدید
اشتراک گذاری

ساینا من از هفته پیش انقدر خوشگل میاد میزنه روی شونه من و خیلی با مزه میگه ماما منم همش می گم بله باز میگه ماما اینو چند بار پشت سر هم تکرار می کنه بابا رو هم همینطور.

به زبون خودش هم میتونه تا 10 بشموره همه چیزم میشمره یعنی هر چیزی که چند تا باشه . شبیه هم مثل چند تا سیب یا هر چیز شبیه به این از نظر مفهومی هم همه چیز رو متوجه میشه فقط برنامه های تلوزیون رو دوست نداره تموم شن مثلا پنگول که شعر میخونه و تموم میشه میاد کنترل رو میده به من میگه بازم بیارش که بخونه دخترم داره متمدن هم میشه دیگه سعی میکنه دنبال کسی که از خونه میره بیرون گریه نکنه. کتاب خوندن هم دوست داره البته وقتی که من واسش می خونم.دیگه کلا داره مستقل میشه یه خانومی که جی جی نمیخوره و واکسناشم تموم شده.راستی نی نی خاله فریبا هم داره به امید خدا زمینی میشه انشاالله عکسشو میزارم.ساینا عاشق ذرت مکزیکی البته سعی میکنم خودم واسش درست کنم.سیب زمینی و ماکارونی رو هم خیلی دوست داری همچنین لیمو شیرین که دیگه نگو.سیب و موز که این آخری زیاد بهت نمی سازهناراحت

خلاصه بریم چندتا عکس توی ادامه مطلبقلب

 

عاشقتمممممممممم با این پزهای زیبات ماچموقع عکس انداختن همکاری میکنهلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی آریسا
17 آذر 92 11:12
واااااااااااااای این پرنسسو ببین چه عشوه هایی داره میبوسمت یه عاااااالمه
مامان سحر
پاسخ
میسی خاله جونی ممنون
hcnInBk678juumfu8WFBPh7JjtAI8Fd1lNhtnJEOejgQAFOOEejuC1QrQYCmlE-q
23 دی 92 8:31
ماشالا به عروس خودم خانمی تو دیگه چرا ؟؟؟؟؟ بابا دست بجنبون
مامان محمد
30 دی 92 19:46
ای جانم عجب نازی داره این دختر دایی من خیلی عشوه می اید سحر براش اسفند دود کن منو شوهرم دل ما رو می بره
مهشید
3 بهمن 92 21:12
پس شما کوجایید عایا؟؟؟؟!!!!
مامان حمید کوچولو
15 بهمن 92 14:56
سحر جون آیا توهم؟