ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

پرنسس و خرابکاریهاش

1391/10/20 22:00
نویسنده : مامان سحر
312 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش چند روز رفتیم خونه مامان جونی.وفتی خواستیم برگردیم مامان جونم همراهمون آوردیم.راستی خیلی خانوم بودی دفعه پیش یه کم اذیت کردی من فکر کردم به خاطر اینکه شما روروک نداری اما به خاطر سرماخوردگیت بود گلم.اینبارم روروک نداشتی نتونستیم ببریم اما شما خیلی خانوم بودی مثل همیشه.مامان جونی که اومد خیلی خوش گذشت دیروزم رفتیم نمایشگاه بین المللی بازم خانوم بودن شماخجالت که آروم همه جا رو نگاه کردی تا خوابت برد.اما نمی دونم چرا وقتی مامان جون به شما غذا می داد خودتو این شکلی می کردی.روش جدید سرلاک خوردن. به همه چیزای اطرافت غذا میدادیقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حمید کوچولو
23 دی 91 1:00
حالا اولشه...ای شیطون معلومه که گرسنت نبوده میخواستی بازی کنی

آره فکر کنم
مامان ساینا
24 دی 91 12:17
نوووووووووش جونت خاله ولی فکر کنم صورتت بیشتر از خودت خورده
الهی فدای اون صورت خوشکلت شم من عشقم


خددددددددددا نکنه خاله جونی.من همیشه به صورتم غذا میدم عادتمه