ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

پرنسس هشت ماهه

1391/10/28 12:53
نویسنده : مامان سحر
353 بازدید
اشتراک گذاری

مممممممممممماچ.مبارک مبارک هشت ماهگیت مبارک.دختر نازم امیدوارم دکتر شدنتو ببینم عسلم.

                                         

البته کیک مامان هم هستا یه کیک خوشمزه مخصوص ساینا خانوم.

امروز صبح بابای ما رو برد بهداشتنگراندوست ندارم امروز ناراحت باشم اما دست خودم نیست.یه خورده هم اشکم در اومد.آخه خانومه گفت که این ماه اصلا وزن نگرفتیخیلی داغون شدم.آخه نمی دونم چرا !!!!خیلی خوب غذا می خوری.تقریبا هر چیزی که بهت می دم کامل می خوری.حالا قرار شد دو هفته دیگه بازم بریم بهداشت.شنبه هم مشاور تغذیه میاد میریم پیشش.اما من دلم آروم نمیشه حتما شنبه می برمت پیش دکتر قاضی(دکتر خودت).دوست ندارم امروز رو که به این قشنگیه ناراحت باشم اما ته دلم گرفته شد.بابا محمد که میگه اشکال نداره خیلی هم دخترمون خوبه.حالا ببینیم چی می شه تا شنبه.

بازم تولدت مبارک سیمرغمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عاشق
28 دی 91 14:24
به به 8 ماهگیت مبارک ساینا جونم
به خاطر وزن نگرفتنش ناراحت نباش سحر جون قرارا نیست بچه هر ماه وزن بگیره. شاید این ماه خیلی ورجه وروجه کرده


ورجه وروجه که فراوان اما بازم ممنون نمی دونم به خدا روزمون داغون شدالبته روز من چون باباش میگه خیلی هم خوبه بچمون





مامان محمد جون
29 دی 91 23:45
سلام سحر جون اصلا نگران نباش که این وزن گیری ممکنه صعودی یا نزولی باشه بچه به این آرامی و گلی ماشاالله خوب می خوره در حد عالی[hr
ممنون از نظرت اما ما مامانا و دلشورهامون دیگه