ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

مسابقه پرنسس

1391/11/27 13:09
نویسنده : مامان سحر
305 بازدید
اشتراک گذاری

منو و گل دختری از طرف مامان حمید کوچولو دعوت به مسابقه شدیم:

هدف:

1: به خاطر اینکه لحضه های خوش و زیبای گل دخترمو خیلی کامل و زیبا صد البته با کمک نی نی وبلاگ بتونم ثبت کنم.

2: وقتی ساینا به دنیا اومد من کلا راجب بچه هیچ اطلاعاتی نداشتم در همون حد مطالعه چندتا کتاب اینطوری یعنی با مطالعه وبلاگ های دیگه می تونستم به خودم کمک کنم.

3: کلی دوستای خوب و دوست داشتنی پیدا کردم بازم با کمک نی نی وبلاگ.قلب

حالا سه تا از دوستای خوبمو دعوت به مسابقه می کنم:

1:محمد جونی

2: آریسا خانوم

3:هلیا جونی که تازه هم زمینی شده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد جون
29 بهمن 91 15:38
سلام سئوال مسابقه چی


خیلی شرمنده ببخشید هدف از ایجاد وبلاگ؟
خاله ی آریسا
9 اسفند 91 12:07
سلام مرسی از دعوتتون
راهنماییم میکنید که چکار کنم ؟؟؟؟؟


بله حتما هدفتونو از درست کردن وبلاگ باید بگید و سه نفر دیگه هم دعوت کنید همین عزیزم