ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

بهار داره میاد

1391/12/15 23:14
نویسنده : مامان سحر
294 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم می نویسم پرنسسم لالا کرده.چند دقیقه پیش فهمیدم که دوتا مروارید دیگه داره درمیاد اما هنوز خیلی کوچولو هستن دوتا نیشای سمت راست فک بالا و پایین.چه زود گذشت ده ماه با هم بودن که خیلی واسم زیبا بود.دخترکم خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کردم داره بزرگ میشه.دلم میگیره و می ترسم می ترسم از روزی که من نباشم و کسی بخواد نازنینمو اذیت کنه حتی از فکر کردن بهش بغضم میگیره.اما نمی شه یه روز باید ازش جدا شم عمر که دست من نیست.اما بهم امید به زندگی میده به امید بهاری زیبا واسه همه نی نی ها و همچنین نی نی من

زیبایم دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان آوینا
16 اسفند 91 1:21
رمز را به صورت خصوصی براتون فرستادم عزیزم


ما که نداریم


شقایق مامان آرشا
17 اسفند 91 9:00



بوووووووووووووس
مامان حمید کوچولو
17 اسفند 91 10:39
ساینا جون مرواریدای جدیدت مبارک باشه خاله. (در ضمن من آپ شدم)
مامان ساینا
22 اسفند 91 13:17
پیشاپیش عیدتون مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی
حتما بهترین عید برا ماها میشه چون دیگه تنها نیستیم و نی نی کوشمولو هامون عیدو شیرین تر میکنن
سحر جون این فکرا چیهعزیز دلم از بودن ساینا جونم لذت ببر و فکر اینا رو نکن ایشالله 120 سال سایت بالا سر پرنده ی خوشبختیت باشه


ممنونم حتما امیدوارم ساینا گلی شما هم 120ساله بشه مرسی از نظرات با احساست عید شما هم پر از شادی ان شاالله به که خوش میگذره به شما بیشتر