ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

پرنسس 10 ماهه

1391/12/28 22:16
نویسنده : مامان سحر
785 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ده ماهش کامل شد.قرررررررررررربونت برم ماااااااااااااااااااااااااچ مبارکت باشه عزیزم.دیگه بزرگ شدی آخه خیلی کارا می کنی خودت میتونی بیسکویت بخوری قاشق دستت میدم خودت غذا میخوری و کلی کارای دیگه از ناز کردن که دیگه نگو.دیشبم که عروسی پسر عموت مسعود بود البته شما مثل عروسی های دیگه نبودی یه خورده اذیت شدی منم یه کم خسته شدم .اما اشکال نداره شما بازم عشق مامانی.

 

                                                         

دوستت دارم زیبایم تو که انعکاس صدای پروردگارمیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عاشق
29 اسفند 91 15:25
10 ماهگیت مبارک ساینا خانم
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان
نوروزتان مبارک



ممنون برای شما هم همینطور نازنین
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:43
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


شما هم شاد شاد باشید به همراه فرزند نازنینتان
مامان محمد صالح
5 فروردین 92 13:00
سلام
مبارک مبارک
قربونت برم پرنسس کوچولو بوست می کنم


مرسی خاله جون عید شما و نی نی مبارک ممنون که 10ماهگیمو تبریک گفتی


خاله ی آریسا
14 فروردین 92 9:29
10 ماهگیت مبارک ساینا خانم


ممنونم خاله جونی
مامان محمد جون
16 فروردین 92 1:04
ساینا جونم انشاء الله عروسی خودت دختر آرام خودم و با ناز خودم عشق بابا


مسی خاله جون
مامان محمد جون
16 فروردین 92 1:09
10 ماهگیت مبارک عشقم آرزوی سال خیلی خوب و پر از سلامتی که هیچ وقت مریضی توی هیچ بچه ای مخصوصا شما و محمد من دوست دارم سال نو مبارک دوست دارم بیای خونه ما و بیشتر ببینیمت عشقم


ممنون خاله جونی حتما میایم امیدوارم همه بچه ها سالم باشن