ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

پرنسس 11 ماهه

1392/2/21 15:48
نویسنده : مامان سحر
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با شرمندگی تاخیر تبریک 11ماهگیت مامان جونخجالت

عزیز دل مامان یک ماه دیگه گذشت مامان هم توی این هفته مریض بود واسه همین نتونستم بیامو وبتو آپ کنم همش خواب بودم.شما هم دختر خوبی بودی گلم ممنون.عزیز مامان توی این ماه دستتو میگیری و بلند میشی یه کم هم وزن گرفتی خدا رو شکرداری یک ساله میشی عزیزم خوراکی مورد علاقتم بستنیه به عنوان میان وعده بهت میدم البته کلا همه چیو دوست داری وابستگیت به من هم خیلی زیاد شده این بار آقای دکتر گفت که بهت کمتر شیر بدم به خاطر وزنت دیگه این که فضولی یا همون حس کنجکاوی هچنان در حد بنزچشمکراستی پرنسسم مامان و بابا رو تقریبا میتونه کامل تلفظ کنه یعنی هدف دار فقط حروفو میکشه(مامااااااااااااااان.بابااااااااااا)عشقمی عزیزم عاشق پنگولی بابا واسط ظبط میکنه دندون هشتم فک بالا رو روز 29 فروردین یعنی 11 ماهگی کامل درآوردی مبارکت باشه 30 ثانیه بدونه کمک وایمیسی.منو بابا امیدواریم تا تولد راه بری نرفتی هم اشکال نداره.تکامل بچه ها با هم فرق میکنه.

عزیزم دوستت دارم تا انتهای زمانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی آریسا
4 اردیبهشت 92 11:39
ایشالله زودتر خوب بشید و در کنار دختر خوشگلتون شاد و سلامت باشد
ساینا خانوم 11 ماهگیت مبارک دیگه داری یک ساله میشی عزیزم


ممنون عزیزم مرسی بله دیگه دخترکم داره خانوم میشه
مامان حمید کوچولو
4 اردیبهشت 92 15:45
خدابدنده سحرجون .والا ماهم دیر به دیر آپ میشیم اشکال نداره ایشالا تولد یک سالگی سایناجون باعکسای جدید


اینشالله پسر شما هم 1000 ساله شه چرا دیر به دیر
مامان عاشق
11 اردیبهشت 92 11:46
زن بودن کار مشکلیست،مجبوری:مثل یک بانو رفتار کنی,مثل یک مرد کار کنی,مثل یک دختر جوان به نظر برسی و همانند یک خانوم مسن فکر کنی..ای بزرگ هنرمند زمان روزت مبارک



ممنونم عزیزم روزشما هم مبارک امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشید درکنار خانواده گرمتون
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:34
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه


ممنونم عزیزم خیلی زیبا بودروز شما هم مبارک
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:45
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید



روز شما هم مبارک باشه من هم برای شما آرزوی موفقیت درکنار عزیزاتون رو دارم