ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

نظرات (9)

مامان محمد جون
23 مرداد 92 23:06
سلام علیکم به به سه تایی سه تایی خانواده خوشبخت انشاء الله همیشه خوش باشید و لب خندان

ممنون شما چهار تا هم همیشه شادباشید
خاله ی آریسا
24 مرداد 92 8:26
پس چرا این عکس سه نفره باز نمیشه ببینم


نمیدونم چرا اما همین الان چک کردم واسه خودم باز شد مشکل این سایتهای سنتر عزیزم
مهشید
27 مرداد 92 23:06
شاد باشید سه تایی.سه تاتونو دوست دارم ولی یه جور خاص عاشق پدر خانواده تونم.
مریم
28 مرداد 92 1:11
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین
به ماهم سربزنید خوشحال میشیم


ممنون عزیزم که به ما سر زدید
مریم
28 مرداد 92 1:12
ماشالله خانوادگی خوشگلین

ممنون عزیزم
مامان حمید کوچولو
28 مرداد 92 1:30
به به سحر جون خوشتیپ مادر خانم پسر خودم.
چشممون به جمال شما روشن شد.
چه عکس سه نفره ی زیبایی


بله عزیزم شما هم چشم ما رو روشن کن البته اگه دوست داشتی
مامان ساینا
28 مرداد 92 15:17
عزززززززززززززززززززززززززیزم چقدر دلم میخواست ببینمت
مرسی سحر جون
دخمل خوشکلمونم به خودت رفته
قربونش بره خاله
عشقتون جاودان و عمرتون طولانی و با سعادت


شما هم همینطور عزیزم ممنونم از همه کامنت های با محبتت عزیزم که تمام عشقتو میزاری
مامان ساینا
28 مرداد 92 15:20
اینم مخصوص ساینای خووووووووووووودم


مرسییییییییییییی خاله جونم
مانلی
9 مهر 92 20:20
وای چه پرنسسی و چه مامان و بابایی انشالا همیشه کنار هم خوش باشین


ممنوم مانلی جون