ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

روزی که پرنسس به دنیا اومد

1391/9/27 23:10
نویسنده : مامان سحر
367 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس: زمانیه که تنها نیم ساعته که خداوند به فرشته هاش اجازه می ده که تو رو از توی دستای قشنگشون آروم آروم رو زمین و توی بغل  مامان بزارن. شما رو خداوند در29 اردیبهشت 91 ساعت 11:8 دقیقه صبح در بیمارستان تهرانپارس به ما هدیه کرد.یه روز جمعه خوب بهاری صبح ساعت 7 وقتی بیدار شدیم به همراه بابا و مامان جون و خاله شهین به بیمارستان رفتیم.بقیشو در ادامه مطلب بخوانید...

جریان به دنیا اومدن شما...

وسط هفته 38 بارداری بودم  شما قرار بود دو هفته دیگه بیای.اما وقتی روز دوشنبه به دکتر رفتم همراه مامانی و بابا خانم دکتر آستانه تشخیص دادن که روز جمعه باید به بیمارستان برم .روز 5شنبه همه کارهای لازمو همراه بابای انجام دادیم.یه کم حرکتت کم شده بود فکر کنم چون استرس داشتم غروب مامانی و خاله شهین  اومدن وقتی شام خوردیم خوابیدیم.من تقریبا نخوابیدم مامان جون فکر نکنی ترسیده بودم فقط هیجان زده بودم.صبح از همه زودتر بیدار شدم.من که نباید صبحانه می خوردم بقیه خوردن و رفتیم.ساعت 7:30 بیمارستان بودیم.بابا کارهای مقدماتیشو انجام داد و یه اتاق خصوصوی گرفت همه رفتیم توی اتاق و یه خانم بهکار امد داخل و کمک کرد من لباسهای مخصوص بیمارستانو تنم کنم.و به اتاق لیدی رفتیم دکتر ساعت 10 امد و منو به اتاق عمل بردن. و من تونستم فرشته کوچیک خودمو ساعت 11:8 دقیقه ببوسم با اون چشمای سیاهت از لای اون ملحفه سبز منو نگاه میکردی. صورتت عین ابریشم نرمو و سفید بود دیگه نمی دونم چی بگم ان شاالله خودت یه روزی مادر میشی نگرانو حس منو میفهمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)