ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

بدون عنوان

1391/11/1 11:46
نویسنده : مامان سحر
173 بازدید
اشتراک گذاری

همین طور که توی پست قبلی گفتم دیروز رفتیم مطب دکتر خودت به خاطر وزن نگرفتنت البته از پنجشنبه هم یه کم خلط داشتی.خلاصه دکتر هم چک کرد خدا رو شکر عفونت نداشتی و سوالاتی هم که من داشتم جواب دادن مشکلی نیست فقط یه آب میوه مخصوص بود که دادن و شما باید میل کنی و ده روز دیگه باید بازم بریم.راستی یه دوست جدید پیدا کردی و ما هم یه همسایه جدید طبقه اول داریم. اسم دوست شما تانیا هستش یک سال و نیمشه خیلی هم نازه مامانشم خیلی مهربون و خانومه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saba
3 بهمن 91 15:37
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان حمید کوچولو
8 بهمن 91 15:22
این شکلکه خیلی بامزست من خیلی خوشم اومده آدم اینو میبینه هوس آدامس بادکنکی میکنه.ههههه
مامان ساینا
16 بهمن 91 17:39
عزیز دلم ایشالله که دوستای خوبی برا هم باشین