ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

بازی وبلاگی

1392/3/20 1:31
نویسنده : مامان سحر
359 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف یکی دیگه از دوستای وبلاگی خوبمون به یه بازی دیگه دعوت شدیم(خاله جونی های آریسا خانوم) خیلی هم از شون ممنونیم:

چند سوال بامزه س که باید جواب بدیم.

1:بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

شاید باورتون نشه.نه میخوام خودمو لوس کنم نه خالی می بندم اما من به طور خیلی خیلی وحشتناکی از سوسک می ترسماسترسهمین شکلی.

2:اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

حتما یه سری به تمام دوستان آشنایان محترم میزدمچشمک

3:اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفیتو داشته باشه اون چیه؟

خوشبختی ساینا

4:از میان سگ.پلنگ.اسب.گربه.عقاب کدامیک را دوست داری؟

سگ چون هم شیرینه هم وفادار

5:در پختن چه غذای تبحر نداری؟

فسنجان واقعا افتضاح میشهناراحت


6:کارتون مورد علاقه دروان کودکی؟

حنا دختری در مزرعه

7:اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟

معمولا اولش هیچی نمیگم و شروع به خودخوری می کنم اما بعد کلی دادو بیداد می کنم تا خالی شم.

8:با مرغ.دریا.اورانیوم.خسته یه جمله بساز؟

مرغ خسته دریا زده داریم اما اورانیوم داریم من که فک نمیکنم!!

9:دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

من عاشق شعرای سهرابم.پس شعر نو:

شبنم مهتاب می بارد.

دشت سرشار از بخار آبی گلهای نیلوفر    می درخشد روی خاک آیینه ای بی طرح

10:اگر بخواهی با تونل زمان به یک  روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی اون چه روزیه؟

خیلی دوست دارم برم آینده و ببینم ساینا زندگیش چطوری شده(اما این سوال ابهام داشت ولی من اینطوری فهمیدم)

11:چه رنگی هستی و چرا؟گاهی صورتی خیلی خوشرنگ چون زیباست ولی گاهی هم قرمزم چون اعصاب ندارم.

12:اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشورو برای زندگی انتخاب می کنی؟

مطمئنا هلند ولی عاشق ایرانم.

13:بهترین اس ام اس موجود در این باکست؟

اندام خود را طراحی کنید روش نوین کاهش سایز و وزن اسلیم فکتورینیشخندزبان

14:اگه قرار بود سه نفر و امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کیا بودن؟

کس خاصی تو ذهنم نیست آخه همه واسه عید اومدن خوردن رفتن دستشونم درد نکنهلبخند

15:اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چی بود؟

توهین.خیلی بدم میاد کسی بی دلیل بهم توهین کنه.

16:کسی رو که بخواهی ملاقات کنی؟

داییم ولی نمیشه آخه فوت کرده تازگیها خیلی دلم واسش تنگ میشه.نگران

17:اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کن؟

ساینا جونماچ

18:خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

توت فرنگی عاشقشمقلب

19:سه خصوصیت بد اخلاقی؟

نگو زیاده.

20:کاشکی ...؟

کاشکی هیچکس به خودش اجازه شکستن دل کسی رو نمی داد.منتظر

ما هم سه نفر از دوستامونو دعوت می کنیم:

1:هلیا جونی

2:حمید جونی

3:آمیتیس عزیز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حمید کوچولو
20 خرداد 92 8:29
جوابا جالب بود سحرجون

ممنون که منو به سابقه دعوت کردی اما اگه میشه من معاف باشمالبته ازت واقعا ممنونم که به یادم بودی دوست خوبم

خواهش می کنم عزیزم هر جور ذاحتی گلم
مامان محمد جون
6 تیر 92 17:26
جوابهای خوبی بود شما خیلی جالب جواب دادید
بابای یسری جان
15 تیر 92 15:52
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.


حتما عزیزم