ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

دلم واست تنگ شده گلم

1392/7/10 19:36
نویسنده : مامان سحر
315 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی دلم گرفته بود .روزگارمون توی این چند روز بدک نبود موقع خواب یه کم باهات مشکل دارم.خدا رو شکر دخترم صبوره و مثل مامانش نیست.خیلی مظلوم شدی آرومو بی صدا میای توی بغلم و سرتو میزاری روی شونهام دلم آتیش میگیره بعضی وقتا هم به یقه لباسم دست میزنی بعد خودت با خجالت بهم نگاه میکنی و سرتو میندازی پایین دلم میگیره دلم واست تنگ شده عشقم واسه اون چشمون سیاهت که موقع شیر خوردن به چشمام خیره می شدی و منم قلقلکت می دادم تو هم حسابی میخندیدی اما بازم خدا رو شکرقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانلی مادر باران
11 مهر 92 8:11
سلام الهی بميرم خيلی سخته هم برا شما هم برا ساينا ولی تصميم درستی گرفتی اميدوارم همه چی خوب پيش بره


ممنونم عزیزم خدا رو شکر تا حالا خوب بوده امیدوارم باقیشم خوب باشه