ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

بدون عنوان

1391/10/25 12:19
نویسنده : مامان سحر
187 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برق قطع شد.واسه اولین بار ساینا برق رفتگیو تجربه کرد خیلی تعجب کرده بود.همش دورو برشو نگاه میکرد که چه خبر شده.حالا خاله ناهید و عمو هادی و زهرا جونی هم امده بودن خونمون میخواستن برن که اینطوری شد.بابای هم تا ساعت ٩ خونه بود که برق اومد و دوباره به مغازه رفت.شما خواب بودی که ساعت ١٢:٣٠ بازم رفت اما خدا رو شکر بابای زود اومد آخه مامانی از تاریکی میترسهخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حمید کوچولو
24 دی 91 9:24
من يه پيشنهاد دارم
به نظر من ليست تبليغات داخل وبلاگ ها خيلي زياد شده و باعث شده
تمام مطالب مثل درباره ي وبلاگ ليست موضوع ها و ...
ديده نشن
نظرتون چيه به مديريت پيام بديم تا اين مشكلو حل كنن


حتما خیلی عالی میشه من همیشه با تبلیغات مشکل دارم حتما یه کاری بکنیم
مامان ساینا
24 دی 91 12:16
آخی عزیزم
حتما خیلی براساینا عجیب بوده
خوبه که ساینا جونی از تاریکی نمیترسه


آره خیییلی تعجب کرده بود همش چشماشو گنده می کرد فکر می کرد که میبینه اگه اینکار بکنه اما نمی ترسید
مامان حمید کوچولو
24 دی 91 19:00
مامانی ترس ازتاریکی برای بچه ها تا سه سالگی مفهومی نداره یعنی تا اون موقع نمی ترسند. راستی سحرجون برام ادرس وبت روبفرست

ممنون از راهنماییت چشم حتما