ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

حرفهای مادرانه

1391/10/27 20:15
نویسنده : مامان سحر
316 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان:

  امروز که دارم واست می نویسم.دقیقا هشت ماهه کامله که با هم هستیم و (خدا رو شکر و ممنون)ممنون از اینکه تو رو به من داد.حس مادری رو و این همه محبتی که توی قلبم یه هو به وجود اومد.

خدا رو شکر می کنم واسه اینکه تو رو صحیح و سالم به من داد واسه اینکه یه دختر ناز به من داد تا باهاش خوشبختیمو کامل کنم . خدا رو شکر واسه این همه احساس خوب و نابی که تو این هشت ماه احساس کردم....

شاید وقتی خودت این حرفها رو بخونی بگی چقدر حرفهای مامانم تکراریه.این حرفهای همه ماماناس.

آره آخه همه مامانا بچه هاشونو خیلی دوست دارن .وقتی خودت مامان شی می فهمی من فقط خواستم بهت بگم اگه مثل من باشی  یعنی قبل از مامان شدن بچه دوست نداشته باشی و خیلی هم احساساتی نباشی. وقتی خودت یه نی نی ناز داشته باشی احساساتی می شی.نی نی دوست می شی و کلا خیلی هم مهربون می شی.اینها همه نعمت مادر شدنه.

کلا عزیز مامان بدون این هشت ماه شیرین ترین هشت ماهه زندگیم بود بابا امروز می گفت دوست دارم سر کار نرم همش تو خونه باشم با دخترم بازی کنم آخه این روزا خیلی شیرین شده

ممنونم هم از خداوند مهربون هم از تو دختر نازم  واسه این هشت ماه که خونمونو زیباتر کردی.

ممنونم هم از خداوند مهربون هم از تو دختر نازم  واسه دختر بودنت که دختر برکت خونس

زیبایم.سیمرغم نمی پرستمت که پرستش مخصوص خداوند است ولی دوستت دارم بمان برایم که اگر نباشی من هم نیستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)