ساینای عزیزساینای عزیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

سیمرغ زندگیمون

نه ماهگی پرنسس

1391/12/5 14:46
نویسنده : مامان سحر
272 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس قشنگم شرمنده شدم از این همه تاخیر.

 گل مامان وارد ده ماهگیش شده.خیلی خیلی مبارکت باشه.مااااااااااااااااااااچ.امیدوارم عروس شدنتو ببینم قشنگمقلب.کیک این ماهتم که خراب شد عیب ندارهخجالت.عزیز مامان این ماهم وزن نگرفته.دیگه واقعا نمی دونم چیکار کنم.همه می گن عیب نداره.

علت تاخیر :بابابزرگ  سه روز اول هفته واسه عموی عزیز شما که شهید شدن سالگرد داشت و ما هم باید شرکت می کردیم بعد از اونم باید مامان خونه تکونی می کرد و خرید های عید هستش تازه عروسی پسر عمو مسعودم هست 27 اسفند.خلاصه که خیلی کار داریم واسه همین فکر نکنم وقت بشه زیاد به وب بیامو واسه پرنسسم پستهای جدید بزرام .

پرنسسم در پایان 9 ماهگیش خودشو لوس می کنه یه شکلکای خاصی در میاره.خودش میره تو اتاقش و با اسباب بازیهاش بازی می کنه عاشق خرما خوردنه.و کلی واسه مامان دلبری میکنه تازگی ها هم که همش می گه نه عاشق آهنگ و رقصیدن.تازه کلاه قرمزی هم خیلی دوست داره.

سیمرغم دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختر عموت
8 اسفند 91 18:41
سلام خوبی؟
دخترت خیلی نازه
این ادرس وب محمد صالحه
http://mohamadsaleh91.blogfa.com/
تازه دیروز راه اندازی کردم ولی به وب خودم سر بزن


ممنونم آدرس وبتو واسم نذاشتی
دختر عموت
8 اسفند 91 18:42
لینکت کردم


شما هم لینک شدید
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:36
الهی من فدای سیمرغ کوچولو شم چه دختر خوب و زرنگی مامانی قول بده عکسای عروسیشم برامون بزاری